fbpx
 

Organizari Nunti si Botezuri

O locatie superba care poate gazdui orice tip de eveniment

Domeniul YOUness, este locatia ideala pentru un eveniment memorabil imbratisat de padure si de natura fermecatoare .

Echipa YOUness organizeaza nu doar un eveniment, ci o poveste de neuitat.

Puteti avea parte de un eveniment privat, de exceptie si fara presiunea cotidiana a marilor orase aglomerate.

O locatie superba care poate gazdui orice tip de eveniment, organizari nunti, botezuri, petreceri corporate, team buildinguri, banchete etc.

Echipa YOUness poate organiza petreceri cu diverse tematici si la Spa.
Piscina exterioara in inima culturii de trandafiri si lavanda cu aer de vacanta Toscan.

La organizarea nuntilor, echipa YOUness ofera gratuit doua apartamente pentru miri si nasi.

Vrei sa marchezi finalul anilor de studiu cu o petrecere intr-un cadru inedit? Echipa YOUness a pregatit oferte speciale pentru banchete in zilele de duminica pana joi cu discount de pana la 30% si Dj inclus .
Pachete speciale care includ: cazare ,cina festiva ,dj .

Natura si aerul de padure a domeniului YOUness iti completeaza evenimentul cu momente relaxante.

Putem organiza diverse activitati pentru invitatii dumneavoastra : plimbari in padure, focuri de tabara, Yoga in natura, pranz si cina pe terasa locatiei la inaltime, etc.

Pentru evenimente deosebite va punem la dispozitie:
1. Un coordonator pregatit sa va ajute in organizarea cu succes a oricarui tip de eveniment (nunti ,botezuri ,petreceri corporate ,team buildinguri ,banchete etc);
2. Servicii Food & Beverage adaptate preferintelor dumneavoastra;
3. Asistenta pentru crearea unei teme unice pentru fiecare eveniment;
4. Ajutor tehnic: fotograf, cameraman, videoproiectie, sonorizare, lumini etc;
5. Servicii de impresariat artistic: trupe, solisti, dansatori, DJ, magicieni, animatori;
6. Consultanta în alegerea celor mai adecvate decoratiuni si accesorii pentru eveniment;
7. Tarife preferentiale pentru cazarea invitatilor;
Servicii de machiaj profesional pentru sedintele foto şi machiaj pentru mirese;
9. Aranjament festiv pentru sala: decor festiv pentru scaune, decor festiv pentru mese, aranjamente florale pe mesele invitatilor, aranjament floral prezidiu, lumanari, afisaj cu distributia invitatilor la mese, numere de masa, suport pentru numerele de masa;
10. Tortul festiv si sampania;
11. Apartament pentru miri si nasi .
12. Apartament pt botez /familie
15. Cununie in aer liber inconjurata de padure

3 Sali de Evenimente

Va punem la dispozitie 3 Sali de Evenimente dotate cu sistem audio surround, cu suprafete de aproximativ 110 mp, care se pot amenaja in functie de tipul evenimentului si pot acomoda pana la 100 de persoane in spatiul din interior.

Sala de la Parter (Garden Room)

Cu deschidere catre superba gradina, in capatul careia se afla piscina, delimitata de trandafiri, lavanda si vita de vie cu o suprafata de 115 mp. Aici se pot organiza evenimente indoor&ourdoor de pana la 250 persoane, prin extinderea spatiului inspre gradina.

Sala de la Etajul 1 (Central Room) 

Este o sala privata cu 115mp cu semineu, biblioteca si masa conferinte, ideala pentru evenimentele de mici dimensiuni, de pana la 70 persoane.

Sala de la Etajul 2 (Rooftop Room)

Construita sub forma unui cerc, ofera o deschidere impresionanta prin 4 usi, catre terasa de 1000 mp a cladirii, fiind perfecta pentru evenimentele la inaltime Rooftop in aer liber cu un numar mare de invitati.

Contact YOUness Clinic

Contact rapid

0759 101 777

Strada Constantin Brancoveanu 80, sat Stanesti, Judet Dambovita

Call Now ButtonREZERVARI: 0759 101 777